Купчинецька громада
Тернопільська область, Тернопільський район

Реєстр наборів відкритих даних

Додаток 1

                                                                                   рішення виконкому сільської ради

                                                                                                28 листопада 2024 року № 332

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відкриті дані Купчинецької сільської ради

 

Положення про відкриті дані (далі - Положення) розроблене для систематизації процесів діяльності розпорядників публічної інформації Купчинецької сільської ради та її виконавчих органів, комунальних підприємств у сфері відкритих даних, визначення засад функціонування Порталу відкритих даних, з урахуванням вимог та принципів Міжнародної хартії відкритих даних.

Впровадження політики відкритих даних забезпечує право кожного на доступ до публічної інформації у формі відкритих даних відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».

    1. Основні терміни
    1. Відкриті дані (публічна інформація у формі відкритих даних) – систематизована інформація, доступна через мережу Інтернет, у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами без попереднього втручання та/або обробки людиною, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання, в тому числі з комерційною метою.
    2. Відкритий формат – формат даних, незалежний від платформи та доступний без обмежень, які перешкоджають його повторному використанню.
    3. Машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати і отримувати конкретні дані без участі людини.
    4. Набір даних (датасет) – сукупність однорідних значень (записів) даних та метаданих, що їх описують.
    5. Метадані (метаінформація про дані) – це структурована довідкова інформація, яка описує, роз’яснює, дає змогу ідентифікувати дані, здійснювати пошук, оцінку, спрощує використання та управління ними.
    6. Паспорт набору даних – сукупність метаданих, що містить опис набору даних, необхідний для його ідентифікації та використання.
    7. Реєстр наборів даних – систематизований перелік наборів даних, який дає змогу ідентифікувати кожен з оприлюднених наборів даних, отримати їх метадані, зокрема гіперпосилання для доступу до набору даних в Інтернеті.
    8. Структура набору даних – сукупність метаданих, що містять опис складу (елементів) набору даних, їх формат, параметри та призначення.
    9. Оприлюднення набору даних – розміщення розпорядником інформації набору даних в Інтернеті та забезпечення доступу до нього.
    10. Інтерфейс прикладного програмування (АРІ) – набір готових функцій, що надається у вигляді сервісу для використання у зовнішніх прикладних програмах для забезпечення динамічного доступу до наборів даних.
    11. Конвертування – перетворення даних з одного формату в інший.

 

 
    1. Єдиний державний веб-портал відкритих даних – портал, призначений для надання доступу до публічної інформації органів влади у формі відкритих даних з можливістю її наступного використання, забезпечення функціонування якого здійснюється Державним агентством з питань електронного урядування України.
    2. Портал відкритих даних – веб-портал, на якому у визначених форматах відкритих даних розміщуються доступні для автоматичної обробки електронними засобами набори даних, які є у розпорядженні Купчинецької сільської  ради та її виконавчих органів, комунальних підприємств.
    3. Розпорядники інформації – виконавчі органи Купчинецької  сільської ради та підпорядковані комунальні підприємства у відповідності до статті 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
    1. Загальні положення
    1. Положення визначає, яким чином відбувається діяльність Купчинецької сільської ради та її виконавчих органів, комунальних підприємств щодо впровадження політики відкритих даних від визначення, надходження чи створення даних, які знаходяться у володінні, до їх публікації.
    2. Покращення ситуації з публікацією, використанням та поширенням відкритих даних сільською радою та її виконавчими органами, комунальними підприємствами сприятиме налагодженню постійного зв’язку з середовищем зацікавлених сторін (бізнес, науковці, громадський сектор, журналісти, активісти, ІТ-середовище, представники влади).
    3. В процесі реалізації політики відкритих даних забезпечується дотримання принципів Міжнародної хартії відкритих даних: відкритість за замовчуванням, оперативність і чіткість, доступність і використання, порівнянність та інтероперабельність, покращене урядування і залучення громадян, інклюзивний розвиток та інновації.
    4. Цілі, завдання та відповідальні особи щодо розвитку відкритих даних визначені Планом дій з реалізації політики відкритих даних Купчинецької сільської ради.
    5. При впровадженні програмних комплексів та ІТ-інструментів у сільській раді та її виконавчих органах, комунальних підприємствах обов'язково враховується принцип інтероперабельності, можливості експорту даних, які генеруються або використовуються відповідною системою, у одному або кількох форматах відкритих даних.
    6. Координація роботи щодо розвитку відкритих даних здійснюється відповідальними особами за впровадження політики відкритих даних.
    7. Відповідальні особи налагоджують комунікацію з іншими органами виконавчої влади щодо публікації наборів даних, які є в їхньому розпорядженні, а також можливості обміну ними. Для отримання даних, які є у розпорядженні інших органів виконавчої влади, бізнесу та інших власників даних, відповідальні особи від імені сільської ради та її виконавчих органів беруть участь у проведенні переговорів, укладанні угод, меморандумів щодо обміну та публікації даних.
    8. Загальний контроль та супровід щодо впровадження та реалізації політики відкритих даних здійснюється робочою групою з контролю за оприлюдненням наборів даних у формі відкритих даних.
    9. Відповідальні розпорядники інформації звітують та надають робочій групі  всю потрібну інформацію щодо відкритих даних, працюють над розвитком екосистеми відкритих даних, підтримкою середовища.
    10. Купчинецька сільська рада та її виконавчі органи, комунальні підприємства використовують відкриті дані для створення або сприяння впровадженню електронних сервісів для сільської ради та громадян, проведення аналізу, прийняття рішень.
 
    1. Оприлюднення наборів даних розпорядниками публічної інформації

у формі відкритих даних

 

    1. Публічна інформація у формі відкритих даних, яка не підпадає під обмеження Закону України «Про доступ до публічної інформації», має бути оприлюднена за замовчуванням.

 

    1. Розпорядники публічної інформації за власної ініціативи та за результатами спілкування з зацікавленими сторонами, запитами громадськості можуть публікувати додаткові (цікаві/корисні) набори у формі відкритих даних.

 

    1. Публічна інформація, що містить персональні дані фізичної особи, оприлюднюється у разі додержання однієї з таких умов:
      • персональні дані знеособлені та захищені відповідно до Закону України

«Про захист персональних даних»;

      • фізичні особи (суб’єкти даних), персональні дані яких містяться в інформації у формі відкритих даних, надали свою згоду на поширення таких даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
      • надання чи оприлюднення такої інформації передбачено законом;
      • обмеження доступу до такої інформації (віднесення її до інформації з обмеженим доступом) заборонено законом.
    • Обмеження доступу до інформації, в тому числі у формі відкритих даних, здійснюється відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» при дотриманні сукупності таких вимог:
  1. виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;
  2. розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;
  3. шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.
    1. Для визначення даних у формі відкритих даних, які потрібно першочергово оприлюднити, проводяться:
      • аудит даних;
      • онлайн-опитування;
      • зустрічі, обговорення із зацікавленими сторонами, громадськістю;
      • аналіз запитуваної громадянами інформації в порядку доступу до публічної інформації Купчинецької сільської ради та її виконавчих органів, комунальних підприємств;
      • аналіз відвідуваності, переглядів з офіційного веб-сайту Купчинецької сільської ради та сайтів комунальних підприємств.
    2. Процес управління даними організовано таким чином, щоб максимально спростити та автоматизувати процес створення, публікації та оновлення наборів даних, а також обміну даних всередині сільської ради. Задля цього в виконавчих органах Купчинецької сільської ради та комунальних підприємствах визначаються єдині наскрізні ідентифікатори, стандарти та формати для створення та публікації наборів даних.

 

    1. Відкриті дані на Порталі відкритих даних міста публікуються у машиночитаному форматі, за можливості передбачається автоматичне вивантаження наборів даних.

 

 

 

    1. Набори даних у формі відкритих даних розміщуються в форматах:

Тип даних

Формат даних

Текстові дані

TXT, RTF, ODT*, DOC(X), PDF (з текстовим змістом, нескановане зображення), (X)HTML*

Структуровані дані

RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*

Графічні дані

GIF*, TIFF, JPG (JPEG)*, PNG*

Відеодані

MPEG, MKV, AVI, FLV, MKS, MK3D

Аудіодані

MP3, WAV, MKA

Дані, розроблені з

використанням програми Macromedia Flash

SWF, FLV

Архів даних

ZIP*, 7z*, Gzip*, Bzip2*

Геопросторові дані

GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, ХML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM.

Під час створення нових наборів даних забезпечується використання відкритих форматів даних (формати з позначкою “*” в таблиці) та структурованих даних (формати RDF, XML, JSON, CSV).

Для зберігання і публікації даних потрібно використовувати кодування UTF-8 універсального стандарту Unicode.

    1. Для зв’язку між різними таблицями в рамках одного чи кількох наборів даних слід забезпечити максимально широке використання ідентифікаторів:
  1. ідентифікатор відповідно до державних статистичних класифікаторів (наприклад, код ЄДРПОУ);
  2. унікальний ідентифікатор бази даних;
  3. будь-яка інша змінна, яка б містила унікальні значення, що дозволяють ідентифікувати потрібний рядок, у разі відсутності такої змінної варто використати ціле значення (число), яке збільшується автоматично при додаванні нових записів;
  4. в окремих випадках ідентифікатор може складатися з кількох змінних, що має бути зазначено в мета-інформації структури набору даних.
    1. Кожна таблиця, що призначена для публікації на Порталі відкритих даних, повинна містити щонайменше один стовпець (поле) для ідентифікації значень. За можливості, слід користуватися універсальними ідентифікаторами національного чи міжнародного рівня.
    2. Дані, що експортуються з баз даних, не повинні містити змінних, закодованих внутрішніми кодами цієї бази даних, за винятком випадків, коли цей код виконує роль ідентифікатора. В такому разі закодоване значення повинне супроводжуватися відповідним довідником.
    3. У випадку, якщо дані вивантажуються з баз даних, до них повинні бути також додані довідники, які розшифровують значення. Довідники повинні оновлюватись у разі потреби.
    4. Формат публікації та структура даних для кожного конкретного набору даних, а також перелік ідентифікаторів, що використовуються у кожному конкретному випадку, визначається розпорядником інформації, робочою групою з контролю за оприлюдненням наборів даних у формі відкритих даних, на основі рекомендацій за підсумками аудиту, за результатами обговорення з громадськістю, експертами тощо.
    5. Змінні, що часто використовуються у різних наборах (імена, адреси, контактні номери телефонів тощо) повинні бути стандартизовані.
    6. Доступ до оприлюднених наборів даних надається за допомогою інтерфейсу прикладного програмування (АРІ). Кожне АРІ повинне мати документацію і бути відкритим, опублікованим на Порталі відкритих даних.
    7. Контроль за публікацією, форматом та структурою даних здійснюють департамент інформаційних технологій і департамент правової політики та якості міської ради. Щоквартально здійснюється аналіз опублікованих наборів даних на Порталі відкритих даних. За результатами аналізу набори, які не відповідають формату та стандарту, повинні бути виправлені розпорядником, який їх завантажив.
    8. Відповідальні особи за оприлюднення відкритих даних користуються інструкціями з підготовки та публікації наборів відкритих даних, розробленими департаментом інформаційних технологій міської ради.
    9. Координатори проводять навчання (у вигляді тренінгів, семінарів та консультацій) для відповідальних осіб за оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних виконавчих органів та комунальних підприємств Купчинецької сільської ради.
    1. Проведення аудиту даних
    1. Аудит даних проводиться з метою визначення наборів даних, наявних у володінні та керуванні розпорядників публічної інформації Купчинецької сільської ради та її виконавчих органів, комунальних підприємств, а також характеристик даних (форматів, структури тощо), їх стану, розміщення, періодичності оновлення, особливостей та процесів управління, збору та використання.
    2. Під час аудиту здійснюється аналіз діяльності підрозділу, проводиться опитування працівників, документування, дослідження, оцінка, опис отриманої інформації, розробляються рекомендації щодо наборів даних для публікації, їх застосування та розкриття потенціалу, покращення процесів роботи з даними.
    3. Аудит даних також передбачає вивчення та аналіз запитів, які надходять до сільської ради та її виконавчих органів, комунальних підприємств, використання статистичних даних щодо відвідуваності сторінок офіційного веб-сайту ради, сайтів комунальних підприємств, результатів зустрічей та обговорень з громадськістю, опублікованих досліджень, інших джерел з метою визначення  зацікавленості у певній інформації, пошуку даних, які користуються найбільшим попитом.
    4. Проведення аудиту здійснюється інформаційними аудиторами склад яких затверджується розпорядженням сільського голови з можливим залученням фахівців інших компетентних структурних підрозділів ради, запрошених ззовні експертів. Рекомендації за результатами аудиту у формі звіту надаються на розгляд робочої  групи з контролю за оприлюдненням наборів даних у формі відкритих даних.
    1. Публікація даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних
    1. Оприлюднення та оновлення наборів даних здійснюється відповідальною особою розпорядника інформації, яка заповнює та подає паспорт, структуру набору даних та набір даних.
    2. Набори даних оприлюднюються у їх первинній (неагрегованій) формі.
    3. На сторінці кожного набору даних розміщується:
      • паспорт набору даних шляхом відображення на веб-сторінці (для перегляду за допомогою веб-браузера) та шляхом розміщення файлу у відкритому машиночитаному форматі, який може бути завантажений або доступний за допомогою інтерфейсу прикладного програмування;
      • структура набору даних у відкритому машиночитаному форматі;
      • набір               даних      в    одному      чи     кількох      форматах,        визначених       цим Положенням;
      • форма для зворотного зв’язку користувачів;
      • інформація про подальше використання набору даних;
      • інформація про умови використання відкритої ліцензії.
    4. Паспорт набору даних повинен містити такі елементи:
      • ідентифікаційний номер набору даних;
      • найменування набору даних (до 254 символів);
      • стислий опис змісту набору даних (до 4000 символів);
      • підстава та призначення збору інформації, що міститься в наборі даних;
      • відомості про мову інформації, яка міститься у наборі даних;
      • формат (формати), в якому доступний набір даних;
      • формат стиснення набору даних (за наявності такого стиснення);
      • дату і час першого оприлюднення набору даних;
      • дату і час внесення останніх змін до набору даних;
      • дату актуальності даних у наборі даних;
      • періодичність оновлення набору даних;
      • ключові слова, які відображають основний зміст набору даних;
      • гіперпосилання на набір даних (електронний файл для завантаження або інтерфейс прикладного програмування);
      • гіперпосилання на структуру набору даних (електронний файл для завантаження або інтерфейс прикладного програмування);
      • відомості про розпорядника інформації, у володінні якого перебуває набір даних;
      • відомості про відповідальну особу розпорядника інформації та адресу її електронної пошти.

Паспорт набору даних може також містити гіперпосилання на попередні версії набору даних, номери версій набору даних, а також інші елементи.

    1. Структура набору даних містить опис елементів, що складають набір даних, їх формат, параметри та призначення.
    2. Для розміщення паспорта та структури набору даних використовуються формати CSV, JSON або інші аналогічні відкриті машиночитані формати.
    3. Набори даних публікуються відповідно до розділу 3 даного Положення.
    4. Розпорядник інформації самостійно визначає періодичність оновлення наборів даних, які перебувають у його володінні та оприлюднюються, якщо інше не передбачено законодавством.

Може встановлюватися така періодичність оновлення наборів даних:

      • для наборів даних, оприлюднених за допомогою інтерфейсу прикладного програмування - відразу після внесення змін;
      • для наборів даних, що мають планову періодичність оновлення: більш як один раз на день; щодня; щотижня; щомісяця; щокварталу; кожного півріччя; щороку;
      • для наборів даних, зміни до яких були внесені позапланово, - протягом трьох робочих днів з моменту внесення таких змін.

Також частота оновлення наборів даних може визначатися за результатами аудиту та консультацій з громадськістю.

    1. Форма для зворотного зв’язку може включати форму для залишення коментарів на сторінці набору даних, гіперпосилання на таку форму чи надіслання листа електронною поштою на адресу відповідальної особи розпорядника інформації з метою надсилання пропозицій, відгуків тощо.
    2. На сторінці кожного набору даних, що оприлюднюється згідно з цим Положенням, розміщується наступна інформація:

«Відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Відкриті дані дозволені для їх подальшого вільного використання та поширення.

Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, зокрема в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту відкриті дані з обов’язковим посиланням на джерело їх отримання.

Умовою будь-якого подальшого використання відкритих даних є обов’язкове посилання на джерело їх отримання (у тому числі гіперпосилання на веб- сторінку відкритих даних розпорядника інформації).»

    1. Реєстр наборів даних
    1. На Єдиному державному веб-порталі відкритих даних ведеться реєстр оприлюднених наборів даних у форматі відкритих даних, який дає змогу ідентифікувати кожен з оприлюднених наборів даних, отримати їх метадані, зокрема гіперпосилання для доступу до набору даних в Інтернеті.
    2. Реєстр оприлюднених наборів даних повинен містити щонайменше такі відомості:
      • ідентифікаційний номер набору даних;
      • найменування набору даних (до 254 символів);
      • формати, в яких доступний набір даних;
      • гіперпосилання на сторінку набору даних.
    3. Реєстр оприлюднених наборів даних розміщується в одному з таких відкритих машиночитаних форматів з метою повторного використання: CSV, XML, JSON, RDF, HTML Microdata або інших аналогічних форматах.
    4. Структура Реєстру наборів даних:

Identifier - унікальний ідентифікатор набору даних Title - назва набору даних

Description - короткий опис

DateCreated - дата створення набору даних Format - формат набору даних

Type - тип набору даних

File size - розмір набору даних

Update frequency - частота оновлення набору даних Link - посилання на набір даних

Creator - назва розпорядника, відповідального за набір даних Contact - засоби зв’язку з відповідальною особою.

  1. Відповідальність і контроль розпорядників
    1. Розпорядники інформації несуть згідно із законом відповідальність за достовірність і актуальність оприлюднених наборів даних на Порталі відкритих даних сільської ради.
    2. Розпорядник інформації забезпечує оприлюднення нового набору даних відповідно до вимог цього Порядку протягом 30 календарних днів.

 

  1. Контроль і відповідальність за оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних
    1. Виконавчі органи сільської ради, комунальні підприємства та заклади оприлюднюють набори із періодичністю, визначеною п.13 Порядку, але не пізніш як за 45 днів після закінчення звітного кварталу.
    2. Виконавчий комітет сільської ради щороку проводить автоматизований аналіз оприлюднених даних кожного розпорядника шляхом зведення наступних показників: кількість оприлюднених наборів, кількість оприлюднених ресурсів, кількість оновлених ресурсів, відсоток власних наборів від загальної кількості, якість інформаційного наповнення та відповідність затвердженим структурам та стандартам, кількість оновлених ресурсів підзвітних установ тощо. Після опрацювання дана інформація проходить перевірку щодо повноти та якості оприлюднення наборів відповідно до даного Порядку.
    3. За результатами аналізу який проводиться з 10 січня до 10 лютого року, виконавчий комітет робить висновки та надає рекомендації робочій групі з контролю за оприлюдненням наборів даних у формі відкритих даних, щодо керівників виконавчих органів ради, комунальних підприємств і закладів, які не оприлюднили або оприлюднили не в повному обсязі, із порушенням термінів набори даних у формі відкритих даних, зазначених в п.13 даного Порядку.
    4. Виконавчий комітет сільської ради до 01 березня року, що настає за роком оцінки, надсилає Мінцифри заповнену Картку оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних виконавчих органів сільської ради за формою, визначеною у додатку до Порядку щорічної оцінки стану оприлюднення та оновлення відкритих даних розпорядниками інформації на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835.
  2. Прикінцеві положення

Дане Положення може бути переглянуто в разі змін у законодавстві, за результатами моніторингу виконання завдань Плану дій з реалізації принципів Міжнародної Хартії відкритих даних.

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету                                                                  Оксана МАЗЕПА

 

 

 

Додаток 2

                                                                                              рішення виконкому сільської ради

                                                                                                28 листопада 2024 року № 332

 

Перелік наборів даних Купчинецької сільської ради,

що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

 

 

Назва набору даних

Розпорядники інформації ,

відповідальні за підготовку

 

Частота оновлення

Довідник підприємств, установ (закладів) та організацій розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів, офіційних веб- сайтів, адрес електронної пошти, телефонів та адрес

Виконавчий комітет сільської ради

Щороку

Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації

Виконавчий комітет сільської ради

Кожного півріччя

Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

 

Виконавчий комітет сільської ради

Щокварталу

Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації

Виконавчий комітет сільської ради

Щороку

Адміністративні дані в значенні Закону України “Про державну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації (в межах компетенції)

 

Виконавчий комітет сільської ради

Щоквартально

 

Переліки розпоряджень сільського голови

Секретар сільської ради

Щомісяця

Переліки рішень сільської ради

Секретар сільської ради

Щомісяця

Переліки проєктів рішень сільської ради

Секретар сільської ради

Щомісяця

Переліки рішень виконавчого комітету

Секретар виконкому

Щомісяця

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення.

 

Секретар сільської ради

 

Кожного півріччя

 

План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів

Секретар сільської ради

Щороку

Інформація про нормативно-правові засади діяльності

Юрист

Щороку

Фінансова      звітність        КП «Купчинці»

Комунальне

підприємство

Щокварталу

 

Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств

Комунальне

підприємство

Щороку

Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

 

Щокварталу

Інформація із системи обліку публічної інформації

Виконавчий комітет сільської ради

Щокварталу

 

Результати інформаційного аудиту

Виконавчий комітет сільської ради

 

Щороку

Перелік об’єктів комунальної власності

Виконавчий комітет сільської ради

Щороку

Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою

Виконавчий комітет сільської ради

Щокварталу

Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування, розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

 

Виконавчий комітет сільської ради

 

 

Кожного півріччя

Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

 

Фінансовий відділ

 

Щокварталу

Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувна, сезонна та інші)

Виконавчий комітет сільської ради

 

Щокварталу

 

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

Секретар сільської ради

 

Щомісяця

Дані про депутатів сільської ради, у тому числі контактні дані та графік прийому

Секретар сільської ради

Щороку

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

Виконавчий комітет сільської ради

Щороку

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Виконавчий комітет сільської ради

Щороку

Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо

Виконавчий комітет сільської ради

Щороку

Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду

Виконавчий комітет сільської ради

Щороку

Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проєкти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

Фінансовий відділ

 

Щороку

Адресний реєстр

Виконавчий комітет сільської ради

Щомісяця

Дані про надані адміністративні послуги

ЦНАП

Щоквартально

Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт

КП «Купчинці»

Щомісяця

 

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

Гуманітарний відділ

Щороку

Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів

Гуманітарний відділ

Щороку

Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані

Спеціаліст із земельних питань

Щорічно

Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

Виконавчий комітет сільської ради

 

Щокварталу

Дані про споживання комунальних енергоносіїв (електроенергія, , природний газ, тверде паливо) комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями

Гуманітарний відділ

 

Щомісячно

Надходження і використання благодійної допомоги

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Щоквартально

 

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення рекламних засобів

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Щороку

Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні

положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”

 

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

 

 

Щокварталу

Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

Фінансовий відділ

 

Щороку

Схеми планування території громади, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти

(відповідно до повноважень)

Спеціаліст із земельних питань

 

Щорічно

Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування

 

Спеціаліст із земельних питань

 

Щокварталу

Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності

 

Спеціаліст із земельних питань

Щокварталу

Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення

 

КП «Купчинці»

Кожних пів року

Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування

Виконавчий комітет сільської ради

 

Кожних пів року

Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм

 

Фінансовий відділ

 

Щороку

Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

Спеціаліст із земельних питань

 

Щомісяця

Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

 

Виконавчий комітет сільської ради

Щокварталу

Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини

 

Виконавчий комітет сільської ради

 

Щороку

Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень

 

Виконавчий комітет сільської ради

Щороку

Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності

Виконавчий комітет сільської ради

Щороку

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності

Виконавчий комітет сільської ради

Щороку

Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту.

Виконавчий комітет сільської ради

Щороку

Реєстр об’єктів права комунальної власності

Виконавчий комітет сільської ради

Щороку

Додаткові набори даних

Дані про педагогічних працівників закладів освіти

Гуманітарний відділ

Щороку

Перелік розпорядників бюджетних коштів

Фінансовий відділ

Щороку

Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів і статистична інформація щодо них

Гуманітарний відділ

Щороку

Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності

Спеціаліст із земельних питань

Щокварталу

Дані про членів виконавчого комітету Бурштинської міської ради

Секретар виконкому

Щороку

Інформація про старостинські округи, старост, їх контактні дані

Секретар виконкому

Щороку

Реєстр протоколів засідань виконавчого комітету

Секретар виконкому

Щомісяця

Реєстр протоколів засідань постійних депутатських комісій сільської ради

Секретар сільської ради

Щомісяця

Реєстр протоколів сесійних засідань

Секретар сільської ради

Щомісяця

Звіти про виконання бюджету громади

Фінансовий відділ

Щоквартально

 

Перелік закладів культури громади

Гуманітарний відділ

 

Щороку

 

Інформація про музеї громади

Гуманітарний відділ

 

Щороку

Інформація про храми громади

Гуманітарний відділ

Щороку

 

Перелік гуртків та секцій позашкільної роботи

Гуманітарний відділ

 

Щороку

Перелік спортивних секцій

Гуманітарний відділ

Щороку

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету                                                                  Оксана МАЗЕПА

 

 

Додаток 3

                                                                                              рішення виконкому сільської ради

                                                                                                28 листопада 2024 року № 332

 

ПЛАН ДІЙ

з реалізації політики відкритих даних у Купчинецькій сільській раді

на 2024 2027 роки

Завдання

Строк виконання

Ключові показники виконання

Виконавець

1. Впорядкування нормативно-правової бази щодо відкритих даних

1.1. Упорядкування внутрішньої нормативно-правової бази, що регулює питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних

постійно

Підготоване та ухвалене Положення про набори даних сільської ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.

Виконавчий комітет сільської ради

1.2. Визначення відповідальних осіб за оприлюднення наборів даних, розробка та внесення змін до їх посадових інструкцій

3 місяці

Визначені відповідальні особи за оприлюднення наборів даних. Підготовані та ухвалені зміни до посадових інструкцій відповідальних осіб.

Король К.В.- відповідальна за організацію кадрової роботи

2. Кадрове та організаційне забезпечення

2.1. Підвищення рівня знань та компетенцій в галузі відкритих даних у відповідальних осіб

постійно

відповідальна особа повинна пройти навчання на тему оприлюднення відкритих даних.

Відповідальні особи використовують методичні матеріали Міністерства цифрової трансформації України.

Мазепа О.П.- секретар виконкому

3. Фінансове забезпечення

3.1. Внести зміни до Програм, які вже діють, або ж розробити програму щодо фінансування розвитку відкритих даних

1 рік

Забезпечити фінансування адміністрування місцевого порталу відкритих даних після його створення.

Забезпечити фінансування модернізації програмного забезпечення розпорядників інформації для покращення якості наборів даних (за потреби).

Виконавчий комітет сільської ради

3.2. Брати участь в ініціативах у сфері відкритих даних, написанні проєктів, залученні міжнародної технічної підтримки

постійно

Проводити систематичний моніторинг програм, розробку проєктів і подачу заявок.

Фінансовий відділ

4. Підвищення якості управління даними

4.1. Впровадження результатів аудиту наборів даних

постійно

Розпорядники інформації поетапно впроваджують рекомендації аудиту, підвищуючи якість наборів даних.  .

 Виконавчі органи сільської ради

4.2. Створення та підтримка реєстру наборів даних

постійно

  Підтримувати повнота та актуальність даних реєстру (постійно).

 Мазепа О.П.- секретар виконкому

4.3. Запровадити контроль та моніторинг якості наборів даних

постійно

 Щоквартально здійснюється моніторинг стану оприлюднення наборів даних. У визначені строки до Міністерства цифрової трансформації України подається Картка оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних.

Мазепа О.П.- секретар виконкому

5. Оприлюднення наборів даних та їх популяризація

5.1. Визначення пріоритетних наборів даних за участі громадськості

постійно

Під час формування та затвердження Переліку наборів даних сільської ради,

які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, враховувати  результати опитування громадської думки (онлайн-анкетування).

Виконавчий комітет сільської ради

5.2. Забезпечення публікації наборів даних розпорядниками

постійно

Оприлюднені всі набори відповідно до Постанови КМУ від 21.10.2015 № 835 (зі змінами).

Виконавчий комітет сільської ради

5.3. Проведення заходів для популяризації відкритих даних

постійно

оприлювати публікації (новини) на веб-сайті сільської ради про нові або цінні набори відкритих даних та можливості їх використання.

Мазепа О.П.

6. Культура управління даними

6.1. Використовувати відкриті дані для прийняття управлінських рішень та при розробці програмних документів

постійно

Співробітники виконавчих органів використовують інструменти для аналізу та візуалізації даних під час розробки звітів, планів, програм та інших документів.

 

Працівники апарату сільської ради та її виконавчих органів

7. Сприяння та підтримка проєктів на основі відкритих даних

7.1. Залучення бізнесу, громадськості, науковців та журналістів до використання відкритих даних, проведення спільних заходів

3 роки

Виконавчий комітет надає консультаційну підтримку ініціативам та проєктам, що використовують або планують використати відкриті дані. Співробітники беруть участь у зустрічах, конференціях, круглих столах та інших заходах для популяризації відкритих даних та створення ІТ-проєктів на їх основі.

Виконавчий комітет сільської ради

7.2. Популяризація ІТ-продуктів, створених на основі відкритих даних міста

3 роки

На  веб-сайті сільської ради  оприлюднити інформацію про електронні сервіси, чат-боти, візуалізації, дослідження та інші продукти, що створені на основі наборів відкритих даних сільської ради.

Виконавчий комітет сільської ради

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету                                                                  Оксана МАЗЕПА

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь