ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
Додаток 2
до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля
Дата:
(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)
Реєстраційний номер 9814
(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність,
яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ПРИВАТНЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОДСЕРВІС" 30356854
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 47734, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, село Настасів Тел:
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
ПАП „Агропродсервіс” планує в с. Росохуватець, Тернопільського району, Тернопільської області будівництво свиноферми потужністю вирощування свиней: 7500 місць для дорощування поросят вагою 7…28 кг, 2900 місць для відгодівлі свиней вагою 28…120 кг. Контактний номер телефону: (0352) 498032, (096) 4584323, e-mail: [email protected]
Технічна альтернатива 1.
відгодівля свиней повноцінним комбікормом у свинарниках з регульованим мікрокліматом на щілинній підлозі.
Технічна альтернатива 2.
відгодівля свиней повноцінним комбікормом у свинарниках з регульованим мікрокліматом на суцільній підлозі. Враховуючи, при вирощувані свиней на щілинній підлозі, величина добового приросту ваги тварин збільшується під час дорощування поросят на 50 г, під час відгодівлі
свиней на 80 г у порівняні з утриманням на суцільний підлозі, а також зменшується водоспоживання, споживання електроенергії та покращується здоров’я свиней – перша технічна альтернатива є пріоритетна.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Тернопільська обл. Тернопільський р-н Росохуватець, Купчинецька ТГ
-
- Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
с. Купчинці, с. Росохуватець, с. Ішків, с. Дворище, с. Підруда, с. Веснівка Купчинецької сільської територіальної громади.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Тернопільська обл., Тернопільський р-н, Росохуватець, Купчинецька ТГ, .
будівництво свиноферми планується на території колишньої тваринницької ферми в с.
Росохуватець, Купчинецької сільської територіальної громади, Тернопільського району, Тернопільської області. Свиноферма розташована на земельних ділянках: площею 3,1300 га (кадастровий номер: 6123084000:03:001:0358; із земель сільськогосподарського призначення комунальної власності (угіддя – землі під сільськогосподарськими та іншими господарськими будівлями і дворами) для іншого сільськогосподарського призначення (код 01.13) та площею 7,5470 га (кадастровий номер: 6123084000:03:001:0191; із земель сільськогосподарського призначення комунальної власності (угіддя – землі під сільськогосподарськими та іншими господарськими будівлями і дворами) для іншого сільськогосподарського призначення (код 01.13).
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Тернопільська обл., Тернопільський р-н, Йосипівка, Великоберезовицька ТГ, .
Розглядалась земельна ділянка у східний частині території села Йосипівка з кадастровим номером 6125283700:01:001:3737, площею 1,4446 га. Дана земельна ділянка не підходить для означеного будівництва, так як недостатня площа земельної ділянки.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Ввід в експлуатацію свиноферми буде сприяти розвитку галузі в регіоні, буде сприяти збільшенню надходжень у місцевий бюджет. На свинофермі будуть створені нові робочі місця з належними умовами та достойною оплатою праці. В соціальному плані реалізація проектних рішень має позитивне значення.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
ПАП „Агропродсервіс” планує збудувати сучасну свиноферму в с. Росохуватець потужністю вирощування свиней: 7500 місць для дорощування поросят вагою 7…28 кг, 2900 місць для відгодівлі свиней вагою 28…120 кг. На території свиноферми площею планується збудувати санпропускник, п’ять свинарників, котельню, дві плівкові лагуни закритого типу загальним об’ємом 22700 м3, дизбар’єр; встановити десять силосів для зберігання комбікорму, дизель- генератор. Планується утримання поросят та свиней у групових станках на щілинних залізобетонних підлогах з накопиченням гною у підлогових ваннах, годувати тварин сухими зерновими кормовими сумішами з добавкою БВМД. Корм у свинарники буде подаватися із
бункерів автоматичною системою кормороздачі. Водопостачання буде здійснюватися від існуючої артезіанської свердловини. Видалення гною з свинарників буде здійснюватись гідрозмивом по підземній каналізаційній системі у закриті плівкові лагуни. Після карантинування гній буде використовуватись як органічне добриво. Запланований комплекс ветеринарно-санітарних заходів направлених на попередження проникнення і виникнення інфекційних та інвазійних захворювань.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
-дотримуватися вимог нормативно-правових актів щодо охорони атмосферного повітря; - дотримуватися вимог нормативно-правових актів щодо охорони водних об’єктів; -дотримуватися вимог нормативно-правових актів щодо поводження з відходами; -на межі санітарно-захисної зони не допускати перевищення граничнодопустимих концентрацій забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; -дотримуватися нормативів вібраційного та шумового навантаження на людину; -не допускати перевищення гранично допустимих концентрацій забруднюючих речовин у ґрунтах; -забезпечити виконання заходів у сфері цивільного захисту на об’єкті планової діяльності.
щодо технічної альтернативи 2.
Екологічні та інші обмеження є аналогічними, як для технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
-дотримуватися вимог містобудівних умов та обмежень; -дотримуватись розмірів санітарно- захисної зони; -дотримуватись протипожежних розривів між будівлями та спорудами.
щодо територіальної альтернативи 2.
Екологічні та інші обмеження є аналогічними, як для територіальної альтернативи 1.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
інженерно-геологічні, геологічні, гідрогеологічні та інші вишукування у необхідному обсязі згідно чинного законодавства. Проектні рішення в період будівництва та експлуатації повинні забезпечувати раціональне використання природних ресурсів
щодо технічної альтернативи 2. аналогічно до технічної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 1.
-проведення землевпорядних вишукувань, екологічних та будь-яких інших досліджень виконуватиметься у необхідному обсязі відповідно до діючого законодавства України, з метою забезпечення раціонального використання природних ресурсів, а також забезпечення виконання охоронних, відновлюваних, захисних та компенсаційних заходів; -компонування технологічного обладнання з урахуванням вимог правил охорони праці і виробничої санітарії.
щодо територіальної альтернативи 2. аналогічно до територіальної альтернативи 1.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
на стадії будівництва: -на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин; -на клімат і мікроклімат – вплив не суттєвий; -на водне середовище – водозабір для потреб будівельників з підземних джерел, скид зворотних вод у водні об’єкти або на рельєф відсутній; -на техногенне середовище – вплив не суттєвий; -на соціальне середовище – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив; -на рослинний та тваринний світ – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив; -на ґрунт – порушення ґрунтового покриву; на стадії експлуатації: -на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин; -на клімат і мікроклімат – вплив не суттєвий; -на водне середовище – водозабір для потреб свиноферми з підземних джерел, скид зворотних вод у водні об’єкти або на рельєф відсутній; -на техногенне середовище – вплив не суттєвий; -на культурну спадщину – вплив не суттєвий; -на соціальне середовище – планована діяльність позитивно вплине на рівень зайнятості місцевого населення, на розвиток економіки і промисловий потенціал територіальної громади; -на рослинний та тваринний світ – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив; -на об’єкти природно-заповідного фонду – викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив; -на ґрунт – вплив не суттєвий.
щодо технічної альтернативи 2. аналогічно до технічної альтернативи 1 щодо територіальної альтернативи 1.
-передбачені санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження відповідно до чинного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2. аналогічно до територіальної альтернативи 1.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство, лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння, рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем; насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення особливо цінних земель; потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природно- заповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;"
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД відповідності із ст.6 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VІІІ від 23 травня 2017 року.
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на виконання будівельних робіт
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Державна інспекція архітектури та містобудування України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Тернопільської обласної державної адміністрації , вул. Шпитальна, 7, м. Тернопіль, 46008, [email protected], (0352) 25-95-63, Груніна Світлана Олександрівна
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}